پایگاه خبری دیزج خلیل نیوز

این مجتمع در دو طبقه با ظرفیت 1600 نفر در زمینی به مساحت یکهزارمتر با زیربنای 1800 متر مربع و با هزینه ای افزون بر پنجاه میلیارد ریال در مدت 9 ماه ساخته شده است .
یک میلیارد تومان این مبلغ را اهالی و چهارمیلیارد تومان آنرا آقای حاج اسماعیل آغازی خیر دیزج خلیلی پرداخت کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این مجتمع با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان علیه کشورمان از خیران خواست برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف، یاری‌گر دولت باشند.

محمدرضا پورمحمدی با قدردانی از مشارکت خیران در حوزه‌های مختلف، گفت: خیران همواره در رفع نیازهای مردم پیش‌قدم بوده‌اند و در این شرایط حساس نیز انتظار داریم که بیش از پیش در کنار دولت برای رفع مشکلات مختلف مردم تلاش کنند.
وی، سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و گذران اوقات فراغت جوانان را بسیار ضروری دانست و بر لزوم افزایش مشارکت خیران در این دو حوزه تاکید کرد.
افتتاح مجتمع فرهنگی خیرساز در شبستروی، آمادگی ذهنی برای حرکت در مسیر توسعه و عزم عمومی برای تحول را دو پیش‌شرط اساسی برای توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: عامل انسانی و فرهنگ و دانش نیز از جمله عوامل بسیار مهم و دخیل در فرآیند دست‌یابی به توسعه هستند که آثار این عوامل در توسعه مطلوب کشورهای پیشرفته، نمایان است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان شبستر، این شهرستان را به نگین استان تشبیه کرد و گفت: شهرستان شبستر انسان‌هایی بسیار توانمند و خیّر را در دامان خود پرورش داده است که نه تنها در این منطقه بلکه در کشور، منشأ اثر هستند و مدیریت استان نیز آمادگی دارد تا در حد اختیارات و امکانات استانی، مشکلات این شهرستان را حل کند.

  • سیدرضا طباطبایی اقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی